Kategorie a hledání
Kategorie produktů
- Barvy do interiéru
- Barvy na dřevo exteriér
- Barvy na dřevo interiér
- Barvy na fasády
- Barvy ve spreji
- Brusivo
- Dekorační materiály
- Krycí laky
- Leštění, údržba, autokosmetika
- Malířské nářadí
- Ochrana karoserie a podvozku
- Ochranné pomůcky
- Penetrační přípravky
- Plniče a základy
- Průmyslové barvy
- Pásky
- Příslušenství
- Sokrates
- Speciální barvy
- Tmely
- Tužidla
- Čističe a odstraňovače
- Ředidla
Můj účet
Kategorie a hledání
Reklamace
Co když dorazilo zboží poškozené?
Při přebírání zásilky věnujte zvýšenou pozornost důkladnému prověření obalu a stavu výrobku. V případě, že při převzetí identifikujete nějaké známky poškození zásilky, odmítněte její převzetí od přepravce. V situaci, kdy zásilka působí na první pohled nepoškozeným dojmem, avšak uvnitř je zjištěno poškození výrobku, je nezbytné tuto událost okamžitě nahlásit přepravci. Doporučujeme též včasné informování o této situaci prostřednictvím elektronické pošty na adresu: henelit@henelit.cz.
Lhůty pro nahášení reklamace přímo přepravci:
Přepravce: | Nahlášení do: | Kde nahlásit: |
Česká pošta | 24 hodin | pobočka ČP |
TOPTRANS | 3 pracovních dnů | linka: 267 101 601 |
DPD | 2 pracovních dnů | linka: 225 373 373 |
Postup při uplatnění reklamace na dodané poškozené zboží
- Pro podání reklamace týkající se poškozené zásilky využijte přiložený Reklamační list včetně přiložené fotodokumentace (fotografie poškozeného výrobku včetně obalu) a zašlete prostřednictvím elektronické pošty na adresu: henelit@henelit.cz.
- V emailu uveďte identifikační číslo prodejního dokladu (faktury) nebo číslo objednávky.
- Podrobně popište okolnosti, ve kterých došlo k předání výrobku a události, při nichž bylo zjištěno poškození.
- V co nejkratší době Vás budeme kontaktovat a poradíme Vám, jak vzniklou situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.