Kategorie a hledání
Kategorie a hledání
Kategorie produktů
Můj účet
Kategorie a hledání

Reklamace

Co když dorazilo zboží poškozené?

Při přebírání zásilky věnujte zvýšenou pozornost důkladnému prověření obalu a stavu výrobku. V případě, že při převzetí identifikujete nějaké známky poškození zásilky, odmítněte její převzetí od přepravce. V situaci, kdy zásilka působí na první pohled nepoškozeným dojmem, avšak uvnitř je zjištěno poškození výrobku, je nezbytné tuto událost okamžitě nahlásit přepravci. Doporučujeme též včasné informování o této situaci prostřednictvím elektronické pošty na adresu: henelit@henelit.cz

Lhůty pro nahášení reklamace přímo přepravci:

Přepravce:          Nahlášení do:            Kde nahlásit:              
Česká pošta 24 hodin pobočka ČP
TOPTRANS 3 pracovních dnů linka: 267 101 601
DPD 2 pracovních dnů linka: 225 373 373


Postup při uplatnění reklamace na dodané poškozené zboží

  • Pro podání reklamace týkající se poškozené zásilky využijte přiložený Reklamační list včetně přiložené fotodokumentace (fotografie poškozeného výrobku včetně obalu) a zašlete prostřednictvím elektronické pošty na adresu: henelit@henelit.cz.
  • V emailu uveďte identifikační číslo prodejního dokladu (faktury) nebo číslo objednávky.
  • Podrobně popište okolnosti, ve kterých došlo k předání výrobku a události, při nichž bylo zjištěno poškození. 
  • V co nejkratší době Vás budeme kontaktovat a poradíme Vám, jak vzniklou situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací.